Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@binkyprotein.nl.

Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl ), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/.

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Over ons

Stijn Jansen – De drijvende kracht achter Binky

Stijn Jansen begon Binky vanuit een persoonlijke missie: écht gezonde voeding toegankelijk maken voor iedereen. Als sportliefhebber en health-enthousiast merkte hij hoe lastig het was om producten te vinden die puur, effectief én zonder onnodige toevoegingen waren. Na eindeloze rijen potjes en pillen in zijn keukenkastje besloot Stijn dat het anders moest.

Met Binky combineert hij kwaliteit, gemak en duurzaamheid. Van de pure proteïnelijn tot de all-in-one Total Health mixen – elk product is met zorg ontwikkeld om jouw gezondheid te ondersteunen. Stijn gelooft dat goede voeding de basis is van een goed leven, en met Binky wil hij dat verschil maken. Eén product, puur gemak, maximale impact. Dat is waar Stijn en Binky voor staan.